2019 nov. 21, csütörtök
 
 

KAPCSOLAT

 

Információ kérés:

watchglobal.hu webshop info  - 06 70 600 12 19

gsmtokoutlet .hu webshop info  -  06 1 406 25 27 

( csak mobiltelefon tokok és kiegészítőkkel kapcsolatosan tudunk információt adni) 

mail:globalseft@watchglobal.hu

Átvételi pontok: ( termék átvétel csak megrendelést követően lehetséges, előre egyeztetés után, nem minden termék van raktáron az adott átvételi ponton) 

Cím: Érd Diósdi Út 4. Gsmtokoutlet

Cím: Budapest,1115. Bartók Béla út 53. Gsmtokoutlet

Termékek


Az összes termék


Speciális keresés
Üzletszabályzat
Szabályok
2016. május 04. szerda, 00:00

Üzletszabályzat:

Kereskedő: IPOINT KFT     
Székhely: 1119 Budapest, Etele út 43. 5. em. 18.

Telephely: 2030, Érd, Diósdi út 4. 

Adószám: 13794200-2-43

Cégjegyzékszám: 01-09-340689

Bankszámlaszám: 10918001-00000090-49020002

ide tud utalni Ipoint Kft:
10918001-00000090-49020002 HUF Unicredit Bank

Telefon/fax: +36 70 600 12 19

Jelen Üzletszabályzat gondos elolvasása és figyelembevételével használja  weboldal / webáruházunkat.

A termék / termékek megrendelésével a Vevő szerződést köt, ezáltal kinyilványítja, hogy jelen Üzletszabályzatot elfogadja. Amennyiben kosárba tesz egy terméket, és azt elküldve megrendeli, akkor a  PTK 211. § szerint is köteles a terméket átvenni!

Szállítási lehetőségeink:

- MPL futárszolgálattal 2kg-ig 1055 FT.- előre utalással

- MPL futárszolgálattal utánvétellel 1580 FT.- 2kg-ig

- MPL csomag automatába előre utalással 850 FT.-

- Ajánlott levélként 600 FT.-

- Személyes átvétel lehetséges előre egyeztetés alapján Érden vagy a Lurdy háznál minden kedden és csütörtökön 14 órakor 

Személyes átvétel a Lurdy háznál csak 5.000 FT-os vásárlás felett lehetséges! 

Vevőszolgálatunk és referenciaüzletünk nyitvatartása:

Rendszerünk a rendeléseket rögzíti nyitvatartási időn kívül is, de telefonon és mailben, csak ebben az időben vagyunk elérhetőek.

Nyitvatartás napja Nyitvatartás ideje
Hétfő 9-17
Kedd 9-17
Szerda 9-17
Csütörtök 9-17
Péntek 9-17
Szombat 9-13
Vasárnap ZÁRVA VAGYUNK

ÉRD: 
GSM TOK OUTLET 
2030 ÉRD DIÓSDI ÚT 4. 

BUDA:

GSM TOK OUTLET/BUDA
1114 Budapest, Bartók Béla út 53


Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.

  


Árak:

Webáruházunkban található árak bruttó fogyasztói árak, azaz tartalmazzák a 27 % Áfát. Az árváltoztatás jogát fenntartjuk! Az oldalon lévő esetleges hibákért felelősséget vállalunk, és köszönjük észrevételeit. Eltérés esetén a gyártó által megadott paraméterek érvényesek! 

  

Fizetési feltételek:

  • Előre átutalással ( A megrendelt termék árát és a  postaköltséget emailen keresztül visszaigazoljuk Önnek. Ezt az összeget kérjük a megadott bankszámlaszámra utalni. A közlemény rovatban minden esetben kérjük feltüntetni a megrendelés sorszámát. A megrendelt terméket és az eredeti számlát, a pénz bankszámlánkra történő beérkezése után küldjük.)
  • Házhozszállítás esetén, utánvétes fizetéssel a postai alkalmazottnak.
  • A fizetés történhet készpénzben üzletünkben az áru átvételekor.

Szállítási határidő: 
A szállítási határidő általában 4-5 nap. Amennyiben a várható szállítási időpont meghaladja a 8 napot, az termék megrendelése után telefonon vagy e-mailben tájékoztatjuk Önt. Ha a későbbi szállítási határidő nem felel meg Önnek, a megrendelését módosíthatjuk.

Garancia:

  • A jótállás érvényesítésének hely: a bélyegzőn lévő cím (a vásárlás helye. ) A vásárló jótállási igényeit a jótállási jeggyel érvényesítheti. Elveszett jótállási jegyet nem tudunk pótolni. A jótállási igény csak érvényes és pontosan kitöltött jótállási jegy és számla/nyugta együttes bemutatásával érvényesíthető.
  • Nem érvényes a jótállás, ha a kereskedő neve, címe, az óra típusa vagy az eladás dátuma nem szerepel a jótállási jegyen. 
    Ha jogosulatlan szervizbe viszi óráját javításra vagy elemcserére az a jótállás megszűnését vonja maga után.
  • A fogyasztó a kijavítási igényét a forgalmazónál, illetve a jótállási jegyen feltüntetett javítószolgálatnál közvetlenül is érvényesítheti. A vásárló a hibát észlelve haladéktalanul köteles azt a szervizzel közölni, mert a közlés késedelméből eredő kárért felelős. Meghosszabbodik a jótállási idő a kijavítási időnek azon részével, amely alatt a fogyasztó a terméket nem tudta rendeltetésszerűen használni.

A szervizbe való továbbítás költségei a fogyasztót terhelik. A postai úton továbbított óra esetében a

  • javítási idő a továbbítás idejével meghosszabbítható.
  • A vásárló által szervizelés céljából feladott termék után a postai költség a feladót terheli, a megjavított termék visszaszállításáról pedig a kereskedő vagy a szerviz köteles gondoskodni.
  • A jótállás nem vonatkozik: elem, óraszíj, óraüveg, valamint a mindennapi használatból adódó karcolásokra, továbbá mechanikus sérülésekből illetve a nem vízálló óráknál a vizesedésből adódó meghibásodásra.
  • Hibás termék esetén a vásárlót a 151/2003.(IX.22.) Kormányrendeletben, valamint a 49/2003 (VII.30) GKM rendeletben, valamint a Ptk 1959. évi IV. törvény 306-310§, illetve a Ptk 248§ szerinti jogok illetik meg. 
    - A forgalmazónak törekednie kell, hogy a javítást vagy kicserélést a hiba bejelentésétől számított 15 napon belül a vásárló érdeksérelme nélkül elvégezze úgy, hogy a javítás folytán a termék értéke és használhatósága az azonos ideig rendeltetésszerűen használt, hibátlan termékhez képest nem csökken;
    - A jótállásra kötelezett a vásárló kifogásáról jegyzőkönyvet vesz fel, melynek másolatát a vásárlónak köteles átadni. Ha a kötelezett a vásárló igényének teljesíthetőségéről a bejelentés időpontjában nem tud nyilatkozni, akkor álláspontjáról legkésőbb három munkanapon belül köteles értesíteni a vásárlót.
    - ha a termék a vásárlástól számított 3 munkanapon belül (az elem hibáját kivéve) meghibásodott, a vásárló kívánságára azt a kereskedőnek azonos típusú új termékre kell kicserélnie, ha erre nincs lehetőség, a vásárló választása szerint a termék visszaszolgáltatásával egyidejűleg a vételárat vissza kell fizetni, vagy értékegyeztetéssel más típusú termékre kell kicserélni.
    A jótállásra kötelezett csak akkor mentesül felelőssége alól, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a termék átadása után keletkezett pl: rendeltetésellenes használat, erőszakos külső behatás, átalakítás, elemi kár, stb. következtében. Ha a hiba jellege, vagy annak javítása tekintetében vita merül fel, a vásárló szakvéleményt kérhet az erre feljogosított minőségvizsgáló szervtől.

JOGI INFORMÁCIÓ

 Elállás joga abban az esetben, ha Ön el kíván állni megrendelésétől, azt a 17/1999. kormányrendeletben részletesen rögzített feltételek mellett megteheti.

 Ügyfélszolgálatunk - ügyfélszolgálatunkat az  Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.  e-mail címen érheti el.

 Észrevételek és panaszok - Észrevételeit és panaszait kérjük, írja meg nekünk az  Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.  e-mail címere. 

 Egyéb feltételek  - Az Ipoint Kft. ezúton tájékoztatja, hogy személyes adatait a szerződés teljesítése, és a szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében tárolja. Felhívjuk figyelmét, hogy az esetleges elírásokért, téves adatokért felelősséget nem vállalunk!

A szerződés tárgyának lényeges tulajdonságai - A vásárolt áruk tulajdonságait és jellemzőit a konkrét árucikk nagyított képe mellett találja meg részletesen. Az ismertető leírás esetleges pontatlanságáért nem vállalunk felelősséget. 

A vételár mindig a kiválasztott áru mellett feltüntetett bruttó ár. A feltüntetett árak nem minősülnek közvetlen árajánlattételnek. Az esetleges elírásokból eredő károkért cégünk nem vállal felelősséget.

ÜZLETSZABÁLYZAT

 Az eladó adatai:

 Az Ön által vásárolt áruk eladója a Ipoint Kft (Cím: 2030 Érd Diósdi út 4. Adószám:13794200-2-13; Telefonszám: 70/6002474,70/3295560). 

Ügyvezető: Nemes Baron Nikolett 

Rendelés visszaigazolása:

 A Ipoint Kft a rendelés beérkezését követő 3 munkanapon belül értesítést küld a megrendelt áru kiszállításáról. Abban az esetben, ha a megrendelt áru raktárkészlete kifogyott a Ipoint Kft. fenntartja magának a jogot, hogy elálljon a szerződéstől.

 Az elállás joga

 A Ipoint Kft. minden itt vásárolt termékére cserejogot ad. Elállás esetén a vevő köteles a terméket átvételtől számított 14 napon belül visszajuttatni az eladó címére. Vissza hozatalnál kérjük a számlát és az eredeti csomagolást. Az árut becseréljük, vagy visszafizetjük az árát. Ebben az esetben az eladó köteles a vevő által kifizetett összeget legkésőbb az áru visszaszolgáltatását követő harminc napon belül visszatéríteni.

 Az eladó követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését.

 A vevő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket.

 Fontos!

 Kérjük, hogy az átvételi elismervényt csak abban az esetben írja alá, ha a csomagját tételesen ellenőrizte, mert az átvétel utáni hiányosságokra vonatkozó reklamációkat nem áll módunkban elfogadni.

 Az adatvédelemről

 A Ipoint Kft tiszteletben tartja, és biztonsággal őrzi a személyes adataidat. A regisztráláskor megadott adatokat a Ipoint Kft. bizalmasan kezeli, csak az áruház látogatásával, és a vásárlással kapcsolatos célokra használja fel, harmadik személynek nem adja át.

(1992.évi LXIII. adatvédelemről szóló törvény)

Regisztrációs vagy felhasználói adatokat csakis statisztikailag feldolgozott formában, egyedi azonosítókhoz nem kapcsolhatóan hozunk nyilvánosságra.

A birtokunkba került magántermészetű adatokat minden elvárható módszerrel védjük attól, hogy azok illetéktelen kezekbe kerüljenek.

Website-unk látogatóiról gyűjtünk ugyan automatikusan generálódó információkat: látogató IP-címe, domain-neve, látogatás időpontja, megtekintett oldalak, használt böngészőprogram - ám ezen adatokat kizárólag honlapunkkal kapcsolatos elemzésre, a trendek és a statisztikai információk nyomon követésére használjuk fel. Az adatokat a feldolgozás után megsemmisítjük.

 Vételár

 A kiválasztott termékek mellett feltüntetett ár, amely tartalmazza az általános forgalmi adót (áfa-t) is.

Elállási/Felmondási jog

 Ön 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni e szerződéstől. Hasonlóképpen, ha a   szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetén a szerződés teljesítése megkezdődött, Ön   jogosult 14 napon belül indokolás nélkül felmondani a szerződést.  Az elállási/felmondási határidő az attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen   Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy az utolsó termék   átveszi.  

Ha Ön elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó   egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán, telefaxon vagy elektronikus   úton küldött levél útján) az alábbi címre: Ipoint Kft. (székhely: 2030 Érd Diósdi út 4. telefon: 70/6002474, e-mail:  Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. ). Ebből a célból   felhasználhatja a mellékelt elállási/felmondási nyilatkozat-mintát is.Ha Ön emellett   dönt, az elállás/felmondás megérkezését tartós adathordozón (elektronikus levélben)   haladéktalanul visszaigazoljuk Önnek.  

Ön határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta   előtt elküldi elállási/felmondási nyilatkozatát.  

Az elállás/felmondás joghatásai  

Ha Ön eláll ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az Ön elállási nyilatkozatának   kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az Ön által teljesített valamennyi   ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket,   amelyek amiatt merültek fel, hogy Ön az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási   módtól eltérő fuvarozási módot választott.) A visszatérítés során az eredeti ügylet során   alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Ön más   fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód   alkalmazásából kifolyólag Önt semmilyen többletköltség nem terheli. A visszatérítést   mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket, vagy Ön nem igazolta, hogy   azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.  

Ön köteles számunkra a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási   nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő   betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket. A termék   visszaküldésének közvetlen költségét Ön viseli. Ön kizárólag akkor vonható felelősségre a   termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és   működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett 

 Kellékszavatosság  

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?  Ön a Ipoint Kft. hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági   igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?  Ön - választása szerint-az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:  Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény   teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan   többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy   igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is   kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy - végső esetben - a szerződéstől is elállhat.  Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön   viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?  Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba   felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a   szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már   nem érvényesítheti.  

Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?  Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.  

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?  A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a   hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a   Ipoint Kft vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már   Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.  

Termékszavatosság  

Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?  Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön - választása szerint - az 1. pontban meghatározott jogát   vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.  

Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?  Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését   kérheti.  

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?  A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi   követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő   tulajdonságokkal.  mintatájékoztató

Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?  Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két   éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.  

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?  Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával   szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek   kell bizonyítania.  

A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?  A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha   bizonyítani tudja, hogy:  - a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy  - a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt   felismerhető vagy  - a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.  A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.  Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági   igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének   eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó   kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.  [Ha a vállalkozás jogszabály vagy szerződés alapján jótállásra köteles, az alábbi 3. pont   beillesztése is szükséges a tájékoztatóba:]  

Jótállás

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?  Hibás teljesítés esetén az ÁSzF alapján a Ipoint Kft. jótállásra köteles.

Önt milyen jogok és milyen határidőn belül illetik meg jótállás alapján?  A leszállított árura vonatkozó jótállás időtartama - egyes tartós fogyasztási cikkek esetén – egy   év, amelynek kezdő időpontja az áru vevő általi átvételével kezdődik. A jótállási igény jótállási   jeggyel érvényesíthető, amely az áruval együtt kerül átadásra a vevő számára. A vevő a jótállási   igényét a jótállási jegyen feltüntetett javítószolgálatnál vagy a vállalkozásnál közvetlenül is   érvényesítheti.  

Mikor mentesül a vállalkozás a jótállási kötelezettsége alól?  A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy   a hiba oka a teljesítés után keletkezett.  Felhívom a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve   termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet,   egyébként viszont Önt a jótállásból fakadó jogok az 1. és a 2. pontban meghatározott   jogosultságoktól függetlenül megilletik. 

Módosítás dátuma: 2019. május 28. kedd, 15:53